اخبار, اخبار هیات مدیره

بخشنامه تغییرات و خدمات جدید تعاونی

بسمه تعالی

قابل توجه فرهنگیان فرهیخته و اعضاء محترم شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان کرج

با سلام

به استحضار می رساند با الطاف بیکران و اهتمام و پیگیری های بعمل آمده در آستانه سال جدید شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان پس از انجام تعمیرات اساسی و دکوراسیون داخلی با تامین محصولات اصلی از کارخانجات و شرکتهای معتبر با برندهای با کیفیت افتتاح گردید . و آماده ارائه خدمات بیشتر و بهتر به عزیزان می باشد .

لازم به ذکر است اجناس و ارزاق با حداقل سود با نرخهای پایینتر از قیمت های درج شده روی کالاها به فروش می رسد و از این حیث قابل مقایسه با فروشگاه های بزرگ سطح شهر می باشد ضمناً اعضاء محترم کماکان می توانند انواع لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و موبایل و تبلت ، برنج و … را به صورت اقساطی (حداکثر ۱۰ ماهه با سود یک درصد ماهانه )خریداری نمایند .

مضاف به اینکه توزیع بن خرید کالا برای هر عضو سیصد هزار تومان با بازپرداخت سه ماهه بدون سود و کارمزد از هفته دوم اسفند آغاز می گردد .

یادآور می شود که از اول مهر ماه سال ۱۳۹۵ برابر اساسنامه جدید تعاونی ۵۰% سود خالص از خرید اجناس در پایان سال مالی به حساب خریدار (عضو خرید کننده )واریز خواهد شد .

همچنین شرکت دارای غرفه های آزاد (موبایل ، طلا ، پارچه و منسوجات ، کالای خواب ، لوازم ارتوپدی ، تابلو فرش ، چشم پزشکی رایگان روزهای زوج عصرها ، عینک ، لاستیک خودرو ، درب و پنجره دوجداره upvc ، گوشت و مرغ ، ماهی ، میوه و لبنیات ) نیز می باشد .

از همکاران محترم تقاضا داریم ضمن بازدید و مراجعه به سایت تعاونی به آدرس www.tmfk.ir و لینک تلگرام شرکت از آخرین اخبار و وضعیت شرکت تعاونی اطلاع حاصل نمائید .

خدا را سپاسگزاریم که سعادت خدمت در حوزه ارزشمند عدالت اجتماعی آن هم برای برگزیدگان درگاه الهی که ملبس به ردای فاخر انبیاء و اولیای الهی هستند را به ما عنایت فرموده است امیدواریم همکاری و مساعدت شما اعضای بزرگوار که صاحبان اصلی شرکت هستید گامهای اساسی تری در تقویت اهداف بلند مدت شرکت تعاونی که همانا روح تعاون و همکاری است با تامین بخشی از نیازهای ضروری خانواده بزرگ و ارزشمند فرهنگیان برداشته شود .

پیشاپیش از حسن همکاری کلیه دست اندرکاران و مدیران محترم مدارس تقدیر و تشکر بعمل می آید.

علی طاهری

مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان

1 دیدگاه در “بخشنامه تغییرات و خدمات جدید تعاونی

  1. معنوی نژاد گفت:

    درود
    پدر من عضو فروشگاه نبودن و الان من بعد از فوت ایشون نمیتونم عضو این فروشگاه بشم و گفتن این بخاطر اساس نامه فروشگاه هست ، من نتونستم پیدا کنم کدوم بخش نوشته شده…
    بنظرتون این قانون منصفانه هست؟!
    چرا تغییر نمیکنه این قانون؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.